Hägg

Alla inlägg under december 2013

Av Hägg - 31 december 2013 15:56

Bara några få timmar kvar nu :D Många brukar ju ha nyårslöften men jag har faktiskt aldrig haft något någon gång. Jag funderar på att jag ska ha ett nyårslöfte. Att jag ska blogga i minst ett år blir det om jag ska ha något :)

Nu sitter jag och tittar på JVM, Sverige mot Ryssland. Sverige leder med 2-1 i tredje perioden. Hoppas att Sverige vinner :)

Hur ska ni fira nyår?? Jag ska i alla fall fira med min familj och mina kusiner, + att deras grannar kommer förbi till efterrätten :)

Nästa år kommer bli ett händelse rikt år. Ett roligt år. (hoppas jag) Jag börjar gymnasiet till hösten och jag ska välja restaurang och livsmedel. Det ska bli kul. Jag har tänkt mig att ha en egen restaurang när jag blir stor :)

Vad ska ni göra nästa år?? :)
Jag ska i alla fall på One Directions konsert i Juli :D Det ska bli super kul :) Längtar jätte mycket. Jag ska åka till Spanien också med mamma, pappa, syrran och mamma och pappas bästa kompisar :D och så ska jag ju få börja övningsköra :) det ska bli kul men det känns lite läskigt, men det kommer nog gå bra :p I hope.

Men nu ska jag fokusera på matchen :) See ya!!

//Hägg <3

Av Hägg - 31 december 2013 12:25

... eller ska jag säga god dag kanske. Vaknade för inte så länge sen. Men nu är jag vaken :) Idag är det sista dagen av 2013 :)
Syrran och två av kussarna for ut och sprang nu på morgonen. Jag har haft ont i huvudet så jag har inte kunnat följa med :( Men bättre att vila sig helt frisk än att träna när man är halv frisk, för då kan det ju bli värre. Men nu ska jag spela på kyssens Hay Day :D See ya!

//Hägg <3

Av Hägg - 31 december 2013 01:22

Nu är det mindre än 24 timmar kvar av 2013!! Snart blir det ett nytt år :D Jag längtar tills nästa år. Ska göra många roliga saker. Jag ska på två konserter och åka på en resa :D + en massa annat skoj :D Ha dem sista underbara timmarna av 2013!!

//Hägg <3

Av Hägg - 30 december 2013 23:26

Inte så kul att spela monopol när man åker ut. Har spelat monopol 2 gånger idag och åkt ut båda gångerna :( Jag måste ha någon sorts av otur i monopol just nu. Brukar vinna vanligt vis, men nu när jag har spelat med mina kussar och den älsta av dem varit med så har jag åkt ut :( Han måste föra med sig någon otur. Jag får hoppas att jag får tillbaka turen när jag kommer hem :) Men nu ska jag spela Hay Day :D

//Hägg <3

Av Hägg - 30 december 2013 19:45

Helt otroligt vad ett spel kan gör med en. Sitter och spelar på kyssens Hay Day. Ett spel som man kan spela i alla evigheter. Som inte har ett spel. Men ändå så spelar man det :p Man blir beroende av det ;) Men nu ska jag fortsätta att spela. See ya

//Hägg <3

Av Hägg - 30 december 2013 18:29

Efter en dag i Sthlm så hittar man ju alltid något :)

Jag som inte är van att vara i Sthlm blev lite chockad över allt folk som var på stan, även om jag visste att det skulle vara många ;)

Men nu ska jag gå ner och titta på när kussarna spelar monopol :)


Detta köpte jag idag: :)

 


//Hägg <3

Av Hägg - 30 december 2013 11:41

Håller på att göra mig i ordning för att åka in tilll Sthlm och shoopa :D

Jag ska dit med familjen och kussarna (vi firar Nyår hos dem i år)

Vi får väll se om jag hittar något :D


//Hägg <3


Follow on Bloglovin

Av Hägg - 30 december 2013 00:15

Har precis skaffat denna blogg. Jag är inte en erfaren bloggare utan detta är min första blogg. Jag kommer att blogga om mitt liv. Om familj och vänner.


//Hägg


Follow on Bloglovin


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards