Hägg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Hemma :)

Av Hägg - 8 januari 2014 17:49

Har nyss komit hem från Emma :) Vi såg på halva Pokémon 2 hos henne :p den är faktiskt bra :3 snart ska jag äta mat. Potatisbullar. Mumms :D Det är gott.


Första skoldagen gick faktiskt riktigt fort idag. Vi såg på film på spanskan, och på so:n så hade v en genomgång. På idrotten så såg vi en film om isvett och såg på ett bildspel. Fisk till lunch. Elekrisitet på no:n och debatt på Svenskan.


Nu är det mat. See ya!


//Hägg <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hägg - 26 januari 2014 20:45

Jag vet att jag inte skriver så mycket men det är jätte mycket med musikalen nu. En i klassen gjorde illa sig idag så att han fick lov att gipsa handen så nu måste vi fixa så att alla låtar som han spelar på måste någon/några andra spela på. Men vi s...

Av Hägg - 19 januari 2014 20:43

Sitter och skriver på engelskan. Det går rätt bra faktiskt. Har bara lite kvar nu :) Då är det bara svenskan och spanskan kvar :p men det är ju tills på iónsdag och torsdag så det borde jag ju hinna :) I morgon så börjar min dansträning :D det ska ...

Av Hägg - 18 januari 2014 16:14

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har så mycket i skolan. Jag sitter nu med tre uppgifter. En i svenska, en i engelska och en i spanska. Två skrivuppgifter och en glosläxa. Svenskan är en debattartikel. Engelskan är en sammanfattning ...

Av Hägg - 11 januari 2014 17:12

Min dator funkar igen! :D Min dator funkade inte förut så jag trodde att jag hade fått virus men det visade sig att den bara var full. Den hade inget minne kvar :p men nu så har jag raderat en massa onödigt som inte behövs så nu funkar den :D Fett gl...

Av Hägg - 9 januari 2014 20:50

Efter en lång dag så ska jag snart få sova. Var på ett möte nyss som var i 2,5 tillar. Det var lite långtråkigt men alla möten är ju inte roliga. Men nu är jag hemma och det är skönt.   I morgon blir det badhus-orientering klockan 18.00 och efter...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards