Hägg

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Slalom :)

Av Hägg - 5 januari 2014 17:22

Åkte ju slalom med syrran, bästa Emma och hennes papppa i Solberg. Det ver riktigt kul men det känndes i benen att man inte åkt slalom sen förra vintern :p men det var värt det. jag slapp i alla fall att vurpa. Det gjorde syrran och Emma istället. Liften stod still när vi hade åkt upp halvvägs, och syrran och Emma stod och skrattade och hade kul. När vi stått still en stund så ramlade Emma över Johanna så att dem föll och dem tappade liften :p och precis dåså startade liften :p hehe, det var jätte kul, men jag släppte min lifft oxå och så åkte vi ner ;)


Det är fusk att Solberg har snö men inte vi. Jag bor bara 9 mil ifrån och vi har ingen snö alls :'( saknar snön. 


Btw, middagen igår var inte så god som jag trodde :( den smakade konstigt :p


Men nu ska jag göra i ordning mig :) vi ska få gäster snart och då vill man ju se bra ut ;) :p


//Hägg <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hägg - 26 januari 2014 20:45

Jag vet att jag inte skriver så mycket men det är jätte mycket med musikalen nu. En i klassen gjorde illa sig idag så att han fick lov att gipsa handen så nu måste vi fixa så att alla låtar som han spelar på måste någon/några andra spela på. Men vi s...

Av Hägg - 19 januari 2014 20:43

Sitter och skriver på engelskan. Det går rätt bra faktiskt. Har bara lite kvar nu :) Då är det bara svenskan och spanskan kvar :p men det är ju tills på iónsdag och torsdag så det borde jag ju hinna :) I morgon så börjar min dansträning :D det ska ...

Av Hägg - 18 januari 2014 16:14

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har så mycket i skolan. Jag sitter nu med tre uppgifter. En i svenska, en i engelska och en i spanska. Två skrivuppgifter och en glosläxa. Svenskan är en debattartikel. Engelskan är en sammanfattning ...

Av Hägg - 11 januari 2014 17:12

Min dator funkar igen! :D Min dator funkade inte förut så jag trodde att jag hade fått virus men det visade sig att den bara var full. Den hade inget minne kvar :p men nu så har jag raderat en massa onödigt som inte behövs så nu funkar den :D Fett gl...

Av Hägg - 9 januari 2014 20:50

Efter en lång dag så ska jag snart få sova. Var på ett möte nyss som var i 2,5 tillar. Det var lite långtråkigt men alla möten är ju inte roliga. Men nu är jag hemma och det är skönt.   I morgon blir det badhus-orientering klockan 18.00 och efter...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards