Hägg

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Hägg - 7 januari 2014 20:24

I morgon börjar skolan igen. Känns både kul och jobbigt. Kul eftersom att man får träffa alla kompisar men jobbigt eftersom att man måste gå upp tidigt och så alla lektioner. Första lektionen vi har är språk. Det känns lite jobbigt. Hade varit skönare om man börjat med ett lite slappare ämne som man inte behöver konsentrera sig så mycket i. Men man får gilla läget. Jag ska ju vara med Emma och syrran efter skolan så det blir ju najs. Då har jag något att längta till :D


Men nu ska jag öva manus med syrran. Våran klass håller på att sätta upp en musikal och vi måste öva så att vi kan våra repliker. vi ska hälst kunna dem i morgon men bara man kan dem så fort som möjligt så ar det ju bra. Fast jag kan mina repliker nästan. Bara några som jag är säker på.


See ya!

//Hägg <3

Av Hägg - 7 januari 2014 20:19

Jag var ju på stan idag och då köpte jag denna bok:  

Är jätte nöjd över att jag köpt den. Har bara läst lite i början men den är riktigt bra :D


//Hägg <3

Av Hägg - 7 januari 2014 13:09

Vaknade för ett tag sen och ska snart gå in till stan för att jag ska möta ett par vänner och vi ska planera en kul liten tävling för några barn :) det ska bli kul. Sen ska jag köpa One Directions bok: - Where We Are, Our Band, Our Story. En kompis fick den i julklapp så då ville jag oxå ha den :) men nu ska jag fixa mig ;) See ya!


//Hägg <3

Av Hägg - 7 januari 2014 02:34

Vi har nyss set klart på Grave Encounters 2, vi såg ettan innan :D dem två är mina favvoskräckfilmer :D   

Har sett dem förut och kan se dem hur många gånger som hellst :D jag älskar skräckfilmer :p och jumpscares, dem e najs även om dem ibland kan vara lite läskiga. Jag brukar oftast hoppa till vid jupscares men inte annars :p men nu ska jag återgå till att vara social med mina vänner :) See ya :D


//Hägg <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards