Hägg

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Hägg - 4 januari 2014 17:39

Idag har jag varit med min bästa kompis :D Har inte varit med henne på en hel vecka så det var jätte kul att vara med henne. Har saknat henne så himla mycket. Jag ska vara med henne efter maten också och då ska syrran ochså vara med :D det ska bli kul. Vi har alltid så roligt med varandra. Jag har kännt henne ända sen jag började på dagis och när vi började skolan blev vi bästisar :D Hon e den bästa vännen jag an ha. Jag skulle inte klara mig utan henne. Hon är min klippa. 


Vi spelade Mario Cart idag hos henne men det gick inte så bra för mig :( är inte så speciellt bra på Mario Cart. Det är helt enkelt inte min grej :p


Imorgon ska jag och syrran kanske hänga med henne och hennes pappa till Solberg och åka slalom :D Det ska bli kul. Det är as kul att åka slalom.  Och så ska jag få använda mina nya rosa täckbyxor som jag nyss har köpt :D


Men nu ska  jag äta mat :D Det blir någon köttgryta med pasta :D Gott :)


Ha en bra kväll! <3


//Hägg <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards